NuffNANG

Monday, August 1, 2011

Salam Ramadhan

buat yang mengunjungi "rumah" ni. Lama betul tak balik rumah ni..bersawang, berhabuk dan macam2 lah. Kepada yang bertanya kemana saya menghilang..jawapnya ada..dok mengintai belakang tabir jer... anak dara mak buyunglah katakan..hhehe. Bukan merajuk sebab tanak nasi pakai microwave tak menjadi tu..bukan..belum jumpa microwave rice cooker yg sesuai juga adanya.. hah..semalam dah jumpa dah..jenama swordman..hari ni sempena 1 Ramadhan..harap2nya adalah berkat skit..semoga tip2 yg diberi tu menjadi..harapnya tak yang meletup dapur petang nanti udahlah..kecoh lak satu taman nanti..hhehe.

Saya sedang menunggu hari ni..kalau nasib baik dapatlah 15 hari puasa..kalau tak anytime le gamaknya saya akan berubah status pulak..dan khabarnya status mak buyung kali akan terus bersambung kepada adik saya pulak untuk 2nd child dia..tahniah!!!!..tak menang tanganlah gayanya Hjh Saudah menimang cucu saban tahun..makin berkembang keluarga kami nampaknya..sebelah en.suami pun dah ada yang sambung jugak...pun anak yg ke2..sebelah sana tu tak yah ceritalah dah tak cukup jari tangan dan kaki dah nak kira....apa pun tahniah jugaklah. Kalau line tenet ada Insyaallah ada masa sambil menyusu baby nanti saya nanti bolehlah saya sapu-sapu "rumah" ni lagi....akhirukallam...Selamat menjalani ibadah puasa..semoga puasa kali boleh menjadikan kita insan yang gemilang dan terbilang dari kalangan umat islam yang lain hendaknya...AMINNNN..

7 comments:

Sz said...

akaaaakkkkk...
rinduuuu...
jangan lupa bagitau kalu dah malatopsss yaaa...

kucingorengemok said...

selamat berpuasa selagi boleh

dari,
saya-yang-tak-reti-masak-nasi-guna-mikrowave-juga ;)

Sally said...

Sz,
kita pun rinduuuuuuuuu..hhhehe insyaallah..udah malatops nnt kita update erk!!..hehe

Sally said...

Kucingorengemok,
insyaallah..hhehe selagi boleh..kalau tidak..teruklah nak qada balik nnt...

huwaaa..ada gak geng yg tak tau ni..ni..kalau menjadi nanti kita update leh..kalau tak bulan depan baru update balik..hehhe

makcikkantin said...

Selamat menunggu-menjadi-ibu-kali-kedua, dan selamat berpuasa

Sally said...

MCK,
terima kasih dan selamat berpuasa sama..rindu ngan makcik..macam2 perasaan ada ni bila menanti hari cmni..

m-i-o said...

haihhh, nampak gayanya takdela acara open house tahun ni ekk? aisehhhh....kena tunda ke tahun depan la ni?

baru plan nak mintak makaroni bakar. iskkkkk. kempunan, kempunan!

anyway, selamat berdebar2 utk ke bilik bersalin. hihihi. tetiba teringat kat debaran diri sendiri masa bersalin dulu. semoga dipermudahkan semuanya. amin!