NuffNANG

Thursday, November 22, 2012

Moody pulak...

aku hari ni..tak pasal..aku sendiri tak tahu..apasal..pagi2 dah aku mengamuk pasal kerja..pastu tak pasal ada sorang sangap kat opis aku ni kena marah dek tanya pasal appraisal aku..tengokkk nampak..sangat aku tengah marah kan!..tulis pun tak ada dah nak bersaya-maya..mulai hari ni aku ndak delete la saya tu..aku macam sopan sangat bila bersaya-saya ni..muahhahahha..gelak jahat gitu..aku ni kan kadang balik kerja nak mengamuk je..tapi bila tengok muka anak-anak terus tak jadi nak marah..kadang rasa nak merajuk dengan en.suami..tup-tup bila main-main dengan anak-anak terus dah lupa yang aku nak merajuk+ marah bagai..nak-nak pula bila muka siensem ni sengih2 je bila tiap kali ambik dia petang-petang. Walaupun kadang-kadang aku hangin jugak dengan dia ni..tiap kali kedapur dialah yang nyempit sama..dialah yang dok bergayut kat kain bila time nak masak..bila aku ngendeng sambil potong bawang ke apa ke..dia siap hulur jari kecik dia sekali..rimas btul aku..kadang bila nmpk en.suami lalu kat dapur tu saja je aku buat macam susah sangat bila si Acap ni dok kat dapur jugak..korang tengok la betapa rajinnya anak bujang aku ni..yang si kakak lak..dok tonggang tungging tengok TV..tak adanya nak nolong aku langsung..dia time aku tak ada kat rumah rajin la pulak masak sendiri..nak harap tolong aku..kirim salam jer la....

2 comments:

makcikkantin said...

Alahai comey cik abg ni

Sally said...

Mck..ayukan..hehhe