NuffNANG

Monday, December 30, 2013

PARAH der!!!!

Jam 4 pagi, Ahad..tengah syok aku layan tidur, peta pun dah hampir nak  siap...sikit lagi...sikit lagi..hheheh..encik suami kejutkan aku..nasib baik la tu suami aku kalau tak mahu je aku bagi lempang kiri dan kanan. Ye la time bendera jepun camni je la boleh tidur sampai matahari terpacak pun kan..ok..abaikan. Dalam gelap2 tu dia on wifi handphone tayang  kat aku satu gambar awek..pergh..cun beb..bergetah..
"habis tu ngapa??" aku tanya sambil geram jugak la..
"aku salah accept friend la"..Aku faham benar dengan cik suami aku ni..dia bukan pakar IT mahupun pakar teknologi..hehhe..
"unfriend jer la" jawab aku dalam acuh tak acuh..
"aku tak tau la"
"pandai add pandai la remove, tu la pantang nampak yang seksi terus nak add" dlm mata bukak separuh aku bebel gak..
"bukan macam tu la, cuba ko tengok 62 keping gambar minah ni"
Aku paksa bukak mata luas-luas, pedih mata ok..skrin handphone tu pun bukan besar mata..dah tu pulak hanya cahaya dari skrin je..aku kelebek satu persatu..woahhh..memang gambar seksi je la..tup-tup ada gambar cemolot pulak..dan gambar tu adalah gambar suami jiran aku....huhuhu
mulut aku terlopong dah .. bukan satu gambar..atas katil pun ada..jantung rasa tehenti seketika..PARAH..

sambung!!!!..jantung sakit weh..

No comments: