NuffNANG

Friday, February 21, 2014

Terapi Minda

Terapi minda la sangat, walhal nak isi perut je. Masih sedih pasal hal semalam..nasib baik aku ni jenis yang pandai menterapikan diri..google jer resepi..aku boleh dok berjam2 depan pc mengkaji sesuatu resepi..aku rasa dari minggu lepas lagi aku tak habis dok terapikan minda aku ni dengan resepi asam laksa...asam laksa yang best aku rasa dan masih terbayang-bayang kat tekak selera timur aku ni masa makan asam laksa kat Penang..serius sedap beb..rasa nak ulang bertingket2 mangkuk. Oleh kerana kebulur tahap gaban..dah makan separuh baru teringat nak ambik gambar..dasar pemakan tegar sungguh!..Kuahnya caroi je pun tapi dapat rasa ikan yang fresh dan seketul ketul..perghh kena pulak dapat gigit daun pudina, nenas..wah..konon nak kongsi jer semangkuk tapi aku terlebih tamak bedal sorang-sorang. Dapat tengok gambar pun jadilah..esok aku dah rancang nak pergi beli barang2 nak buat jugak..kalau tak jadi sebijik rasa macam yang aku balun kat Penang tu..sumpah aku tak mahu masuk dapur lagi..so sapa pandai buat sila pm aku resepinya...

No comments: