NuffNANG

Thursday, March 13, 2014

Oh gila

meroti je kerjanya sekarang ni..nak jahit..kain x beli, mesin jahit rosak..alih menterapikan diri dengan meroti jer la...ni guna resepi Mas Duniaku..TQ Mas..

4 comments:

makcikkantin said...

Lama tak singgah sini..sally sihat?

makcik jarang sangat buat roti...sebab tak ada org nak makan.
son#2 pun kalau nak, dia makan masa keluar dari oven, panas2 tu..

Sally said...

Salam MCk..Alhamdulillah sihat MCK..harapnya MCK pun cmtu,meroti ni dh macam terapi je skrg ni..anak Sally yg no 2 tu pun cmtu..makan roti time panas2..boleh dia terbangun kul 2 or 3 pagi masa roti baru kluar oven tu utk mkn..hehhe..Sally buat asalnya nk bagi makan anak2 je..tapi kawan2 opis minta beli..so buat la..disamping makan boleh la cover modal buat roti hehe..

Ya-Wau-Ya-Wau-Nun said...

sedapnya.....

sharminie zainul abidin said...

wah...syioknya dapat buat roti sendiri. nampak ringkas tapi makan panas2 keluar oven sure heaven kan.