NuffNANG

Monday, November 3, 2008

Malam ini...aku sambung lagi..


Malam ini aku update blog lagi..biasala kan tgh gian lagi..lama2 nanti kurang la..sekarang ni tengah bersemangat banget..oh ya apa aku nak tulis sebenarnya ni..ok la malam ni aku tengah rajin..so aku masak agar-agar laici..biasanya agar-agar laici ni kristal white jer..tapi aku edit skit..bagi colourful a bit.. bagi menarik tuk di ngap (ada ke bahasa ni dalam kamus malay) tak tau la..actually aku dah buat agar-agar ni hari Ahad..eh semalam la..tapi separuh adunan jer.first time buat..masa tu tak letak colour..x cun la (ni ngomel aku dalam hati daaa)..so ada balance bahan so aku buat lagi malam ni,sambil tunggu agar2 tu beku aku basuh baju, sambil tunggu baju settle ajar anak lebih kurang..dia exam untuk end year..tapi Ya Allah susah nya nak ajar dia ni,aku ajar dia, dia soal aku balik..eh eh sapa nak ambik exam ni..last aku suh dia ulang baca soklan mid year exam. kejap jer la..bebudak ni cepat boring..malam ni langsung aku tak bagi dia tengok tv...biarlah..baju settle..tinggal nak jemur jer.. agar2 pun dah beku lebih kurang..potong then aku snap gambar kejap kasi bukti aku betul-betul buat. emm malam ni lipat baju separuh jer..hahaha..teruja nk update blog ni la katakan.Aku letih sebenarnya..zzzzz

1 comment:

Rohaiza said...

MACAM SEDAP LA AGAR-AGAR LAICI NI......... NANTI KITA BUAT WAKTU NAK GI MENGHANTAR MENANTU 20HB NANTI