NuffNANG

Thursday, November 6, 2008

musim cambah ditaman


Hari aku balik lebih awal skit dari biasa, nearly 6.00 p.m aku dah park depan rumah.yiehaa..depan rumah...hari masih cerah..biasanya sejak pindah ni aku sampai paling awal pun 7.15 p.m...so jenguk tanaman aku yang pertama..biji kacang panjang yang aku semai hari Ahad lepas..dah cambah..cepat jugak..aku tengok tanaman aku yang lain..wah boleh tahan jugak..daun sadri@sup pun dah cambah, daun kari pun dah menghijau..toleh sebelah kanan.daun pandan,daun limau purut .. pun dan segar menghijau..wah kunyit pun dah bertunas satu daun...seronoknya...serai aku pun dah makin gemuk.. hhehe dah boleh jual ni..(mula la start berangan). Esok aku cadang nak beli baja..kasi tanaman aku bertambah gemuk.Sebut pasal gemuk, malam ni aku makan makanan omputeh bagi megemukkan diri ...haha..actually Sara yang nak makan ..yummyyy

No comments: