NuffNANG

Tuesday, November 4, 2008

Why oh Why??


Geram sangat..naik berpinar mata aku cari file yang kononnya ada kat rack lebih kurang tinggi 7 kaki tu dan lebar tah berapa lebar lagi dah..why file ni tak ada..dah puas aku cari (ni aku merungut dalam hati ni).. cmner la file ni tak ada.. tak kan la last year project belum buat filing lagi..aku cuba access data from PC..guna EXACT system.. pun x dapat..dah la bulan lepas aku leka gila (raya la katakan)..maknanya sales aku kurang la. so bulan ni nak la kejar balik..lagi 1 bulan berapa hari dah nak masuk tahun baru.. nanti nak pakai duit, lagi nak beli itu ini, anak nak sekolah adik nak kawen..aduh poning kepala mokcik..
**** how u get this all access ya" tanya aku pada seorang apek yang jugak buat kerja cm aku..so dia xplain la.. how easy she can't get the file.. cis..x payah kelebek file..patutla senang jer dia get customer..
Why I can't access?? tanya aku balik..oh I help them (sales project) sort out project so I can access la. la cmni ker?? kata nak suh aku follow up..ish geram aku. Nak tak nak terpaksa la aku buat bodoh jer hari ni.. tulis blog.. malam ni aku harap sangat aku tido dengan aman dan mimpi bagaimana nak solve problem ni."dengan aman" ya la tu.. aku ni kalo ada problem tido pun boleh bermimpi problem tu aja.. always..always....

No comments: