NuffNANG

Monday, October 10, 2011

Saya ingatkan..

kerja-kerja mengepam EBM ni senang memandangkan tempat saya agak terpencil sikit dari laluan orang ramai. Lupa pulak yang tempat saya ni dipantau dek Abe CCTV..tu dia..sib baik tak selak dan terus pam jer tadi..pun begitu saya pam jugak pelan-pelan. Banyak hal yang saya terlupa hari ni...laptop charger lupa bawak!!.ok tak boleh nak update N3 dgn panjang lebar bateri dah blink-blink.

4 comments:

Sz said...

ihiikss..klu tak free show plak ye kak...

Sally said...

Sz,,
takut tetiba ada kat youtube jer..hehhe

m-i-o said...

happy pumping, kak! :D

Sally said...

MIO,
Byk ilmu nak kena timba bab pumping ni..hehh