NuffNANG

Tuesday, October 25, 2011

Saya rasa..

macam tak sabar-sabar nak balik rumah. Bukan sebab saya nak balik buat muruku atau nak lukis gambar bunga sempena kejadian esok tapi saya nak balik TIDUR. Ahh...saya dah terbayang-bayangkan suasana bilik yang redup, sejuk ..bukak kipas laju-laju..tarik selimut yang tak tebal sangat nak pulak peluk bantal kekabu..aduhhhh nyamannya tidur...macam ni kalau orang kejut makan pun rasanya saya sayangkan tidur lagi.

Saya macam gian sangat nak memerap lama-lama dalam selimut, dah lama rasanya tak alami perasaan tu. Walaupun semalam tidur saya tidaklah diganggu sepenuhnya dek rengekan manja Asyraf untuk menyusu tapi rasanya macam nak tidur sangat..berat betul kelopak mata ni nak bertamu depan PC..akhirnya demi melebarkan kelopak mata saya bukak blog..buat nesacafe panas yang dah berbulan saya tak minum..pun hanya 50% kelebaran kelopak mata yang terbuka.

2 comments:

ain sweet thots said...

hehe ... saya rasa saya juga tergoda nak buat perkara yg sama ^__^

Sally said...

ain sweet thots,
kan! kan!..nikmatnya zzzz...hheh:p