NuffNANG

Wednesday, February 20, 2013

Gigil lutut

baru je nak start pecut kat jalan Subang Aiport pepagi tadi,terus tak jadi bila jalan mulai sesak disebabkan satu kemalangan motosikal. Ketika kenderaan aku melewati kawasan tersebut kelihatan mangsa yang tidak dikenali jantinanya telah diselimuti dengan sehelai kain pelikat...formal gila ayat aku kang..leh muat turun jadi hot news kat buletin TV 3 suku dah....eh..jap serius..kemalangan tu memang dah berlaku..time aku lalu..aku cuma nampak darah yang kat jalan je disamping mangsa tersebut.gigil siut..lemah lutut nak tekan pedal minyak dah. Aku tak nampak kenderaan lain..yg ada cuma motosikal mangsa..kena langgar lari ke?..sebab jalan dah nak mulai sesak aku tak tengok lama sangat..lalu sipi-sipi je..kebetulan budak yang menyewa rumah aku jugak guna jalan yang sama so bila dia shout kat wall FB dia pasal accident tu sikit sebanyak dapat info..masa dia lalu dia sempat tengok lagi yang mangsa adalah seorang wanita..pakai tudung putih..dan sah-sah la melayu kan. Sayu hati aku bila dengar news gini, aku dah terbayangkan..anak-anak mangsa tunggu mangsa balik dari kerja tapi news lain yang dapat. tak boleh..boleh..berderai airmata wanita ini tau..!!. aku ni dah la jenis yang penuh dengan fantasi dan imaginasi ..baik aku stop sebelum otak aku ni mentafsir yang macam-macam lagi. Apa pun aku agak mangsa meninggal ditempat kejadian kot..dan untuk dia aku sedekahkan Al-fatihah...dan takziah buat family dia.... P/S: mood aku terharu hari ni..

No comments: