NuffNANG

Monday, January 11, 2010

Berat betul kelopak mata sewaktu dalam kereta boss saya tadi. Saya dah terpisat-pisat kekiri, menguap perlahan, melunjurkan kaki supaya rasa mengantuk hilang tapi semakin di tahan rasanya semakin nak tertutup dek hembusan aircond yang sangat perlahan...sementelah hujan lebat mengalakkan lagi syaitan-syaitan bertenggek dikelopak mata. Time begini memang rindu sangat dengan bantal, tilam yang empuk dan selimut gebu..ishh..rasa tak mahu bangun sampai ke pagi.

"So how's your car?" soalan cepumas dari boss terus menghilangkan rasa mengantuk saya..

"have to fix la..." itu jawab saya dalam slang chinglish..boleh ker??. Ah..sebut pasal kereta saya saya jadi fedup..porsche saya buat hal lagi...itupun salah saya jugak. En. Director dah berpesan jangan bukak itu power windows..kena bawak pergi bengkel..tapi disebabkan tahun ini saya dah hampir menginjak ke angka 34 saya dah terlupa pesanan En. Director..pantas saja saya menekan butang power windows..zupppss tingkap turun ..nasib baik tak tenggelam terus seperti minggu lepas...dek power windows problem tu la saya terpaksa menahan rasa mengantuk yang teramat sangat sebab saya tidak memandu..

"err boss boleh bagi saya pandu kereta you tak?"...

No comments: