NuffNANG

Monday, February 9, 2009

Complete Misi-TAG dari Anis

Oleh kerana kelapangan yang teramat sangat hari ni walaupun ada gak kerja opis yang perlu disettle tapi dek mau menghabiskan misi kedua ni aku buat gak la..
1. tmpt yG koRanG naK sesnGt lawat
Tempat yang terigin sangat nak lawat adalah:
dan jugak


2. kaLo dibeRi 88juta, apE koRang nak wat?
Kalo dapat 88 juta tu..aku nak menderma la..sebab aku selalu tak cukup duit tuk derma kat orang yang sepatutnya..pastu aku nak completekan perabot dalam rumah ..nak upah Eric Leong decrate rumah aku ..kasi cun gila la..pastu dengan duit 88 juta tu aku nk upah orang buat mesin lipat baju..pastu bial dah ada mesin tu aku jual lepas tu aku dapat lagi 88 juta sebab jual mesin tu..boleh gitu???


3. artis yG palinG koRanG xska
Artis Malaysia majoriti aku tak suka...kalo artis luar aku tak tahu sangat cara hidup dioarang..so..aku rasa tah la,,sebab aku ni tak suka menonton cerita-cerita melayu la..so tak kenal sangat la..kalo yang aki kenal lak aku tak benci..payah la nak jawab soklan ni..skip ya..ke sooklan seterusnya

4. dlm bnyk2 vacation, perjLnan yG koranG rsa lama banGat seH...
perjalanan atas silaturrahim kot...

5. kaLo bLeh g daTe, dGn sapE kornG piLih
Aku nak date ..ngan bf aku jer..masa date tu aku berleter byk2 kat dia..selalu aku jarang ada masa nak berleter kat dia..tak mola h dok berleter depan anak..so kalo ada masa yang boleh gi date memang aku nk gi date ngan dia aja..or..ada ker orang yang nak date ngan aku???..fuh tak menjawab soklan btul aku ni.

6. knp koRanG piLih anis sbGai kawan {soKLan cepOk emas nieh!} =P
Nak jawapan jujur ker jawapan tipu...kih kih
-sebab ko best..
-sebab ko jenis kaki rempit
-sebab ko ada karektor mengong2 skit
-sebab ko laser tahap gaban skit..senang nk suh maki orang ..kihhhe jgn marah no
-sebab ko caring giler..
apa pun sebabb aku suka kawan ngan ko..k..

1 comment:

NuR Pu3 said...

waH! malatOp gTu... =P cayaLah!!