NuffNANG

Wednesday, August 5, 2009

Kerja Tertangguh

Banyak agenda-agenda saya yang tertangguh. Jelas sekali ini bukan kesilapan masa tapi kesilapan saya menganak tirikan masa tu. Ah susah jugak menguruskan masa ya!..mulai sekarang saya cuba untuk tidak menganak tirikan masa. Saya geram dengan diri saya agenda-agenda ini semuanya penting tapi dek tidak pandai mengasuh itu "masa" maka saya telah tersilap langkah akhirnya yang dikejar tak dapat yang dikendong keciciran..namun ada juga persoalan baru yang timbul..sempat kah saya, mampukah saya…semua agenda ini nak dibuat:

  1. agenda tersembunyi
  2. Buat tart nenas
  3. Cat rumah
  4. Jahit Langsir
  5. Snap gambar family
  6. Cuci gambar dan frame

Apa??? Satu pun tak jalan?huh..skrg tengah terkocoh+terkial-kial siapkan logo untuk satu pertandingan..eceh..ada hati tu..memang tamak kerja betul la. Tapi kerja ni dah siap walaupun tak ada dalam agenda..boleh gitu? Almaklum guna Illustrator. Pelik jugak nama jer ambik course fine art tapi kerja graphic lagi cepat buat erk!!. Dalam pada 6 agenda tertangguh tu ada lagi yang dok berterbangan dalam otak ni agenda-agenda lain pulak.. ish apa tu..???gila weh!

2 comments:

saat omar said...

ape tu agenda tersembunyi?

Sally said...

Saat
sebab agenda tersemunyi tu masih belum buat so still tersembunyila....tgh nyorok-nyorok tu..nnt sekali keluar terlopong org terkejut eceh!..perasan gitu.