NuffNANG

Thursday, July 16, 2009

Akhirnya Saya telah putuskan…

..untuk menggunakan kemahiran sedia ada agar dapat mencari extra income. Apa tu??? Biarlah rahsia dulu. Tak mahu saya terkocoh-kocoh mengwar-warkan disini, takut tak menjadi. Apapun hari saya amat bersemangat tahap gaban..petang ini jugak saya akan merewang-rewang ketempat yang penuh kecintaan penuh nostalgia lama agar dapat mencari sumber inspirasi dan bahan. Oh oh oh !!saya tengah teruja yang amat sangat ni rasa nak bergolek-golek kegembiraan. Harap-harap dapat buat sebelum raya menjelang.. apa salahnya mencuba kan.


 

CikSally: ia ker..ntah2 hangat-hangat taik ayam jer..ish..

4 comments:

NuR Pu3 said...

datiN, pE kata shaRinG maRing nGan anis dLu? =P ahOi!

Sally said...

oppss rahsia tu..apa sharing maring?? no no..belum masanyanya lagi.kih3x

Zahir Turion Ultra said...

hehe mesti rahsia bisnes ni.. jual baju sendiri2 kot, ataupun jd photographer hehe

Sally said...

Zahir..tungguuuuuu..adalah tu..harap-harap jadi kenyataan ..ehhe