NuffNANG

Friday, October 9, 2009

Jumpa jumpi raya akan datang!

Semalam saya teringin nak makan roti jala..dengan kari ayam. Tup-tup malam tadi dapat message dari old friend masa sekolah rendah ajak beraya kerumah dia di Beringin Batu Caves, emm sebelah mana beringin tu ya!. Siap pesan dengan saya tak payah buat roti jala hari Sabtu tu sebab hari Ahad dia akan buat roti jala cicah dengan kuzi. Dengan serta merta saya dah membayangkan rupa roti jala dan menu-menu lain. Laparnya saya. Tapi misi saya tidak hanya untuk makan roti jala idaman ramai tu tapi juga untuk bertemu dengan kengkawan sekolah rendah dulu...emm yang ni saya tak dapat bayangkan camner rasanya maniskah, kelat ke, pahitkah..masinkah...yang pasti saya boleh bikin kecoh lebih sikit memandangkan En. D outstation ketengah laut. Aha..outstation..apakah En. D bakal membuat kejutan seperti suami Cik M-I-O. Sama-samalah kita tunggu dan lihat ya...tapi En. D bukan outstation jump client ker apa..bukan urusan kerja..emm apa-apalah asal dia selamat pergi dan balik. Tempoh berjauhan kali ni agak lama..4 hari. Tengoklah nanti adakah dia merindui saya atau tak...eceh!cuba teka yang mana satu saya!.

No comments: