NuffNANG

Thursday, October 29, 2009

Mari berfarmville

Sejak rajin "bermuka buku" ni saya dah jarang menjenguk blog. Niat nurani nak memblog satu N3 sehari jadi terbantut sebab asyik "bermuka buku"...yer lah sana komunikasi lebih skit..hehe..itupun belum lagi saya melekat kat sana sebab berfarmville...belum lagi terjebak + tak berapa pandai nak mengurus ladang, tu yang tak berfarmville sangat tu.. tp farmville tu tak dapat hasil la.. yang ni lagi dapat hasil. Marghrib tengok kecik lagi..kul 12 malam dah besar...cepat sangat..emm paling-paling senang rebus makan dengan sambal belacan pun jadi ni..

2 comments:

MdAzman said...

Kacemior ni ada protein yang baguh utk otak... ore keling suka sangat kacemior ni.. sebab tu diaworang bijak2..dan juga bijak belit auta hey..

Sally said...

terliur bukan main nak ngap kacemior fresh ni tapi che an tak bg..nak buaht benih katanya...yer la tu..