NuffNANG

Wednesday, February 3, 2010

Saya mencari

orang ini..Ust. Nik Ahmad Zuhdi Nik Yaacob(Qadhi Jajahan Kuala Krai)..memang agak lama saya tak dengar berita tentang dia. Pun begitu saya masih ingat akan wajahnya. Berita terakhir yang saya dengar lebih kurang 20 tahun yang lalu dia menyambungkan pelajarannya ke Syria.. dan setelah saya bertanyakan cik google, saya ketemu nama ini di link ini..http://malqlaloh.blogspot.com. Tapi saya tak pasti adakah ini orangnya yang saya cari-cari..tah kenapa saya teringatkan orang ini. Jika benar ini orangnya.. pasti ibubapanya amat berbangga mempunyai anak sebegini.

Mau saja saya menegur dilink tersebut tapi perasaan takut dan malu mengusai diri..bimbang pelanduk dua serupa atau yang lebih parah saya tiada dalam memori dia walau pun sekelumit.

No comments: