NuffNANG

Tuesday, September 21, 2010

Mencari En. Mahmood..

Uh..bikin panas saja, penat saya mencari en.mahmood ni..sejak cuti yang agak-agak tak berapa nak panjang ni..en.mahmood hilang. Tunggu punya tunggu sampai hari minggu pun en.mahmood tak datang jugak..kemana dia menghilang?..bila en.mahmood hilang tiba-tiba muncul pulak cik malisa..gila dah la tak jumpa cik mahmood..datang cik malisa lagilah tak kan jumpa en.mahmood...kesian tak kat saya?..huhu.

psst: hang pa rasa kenal tak dengan cik mahmood ni..kalau jumpa suruh dia datang melutut kat saya..hah..cik malisa tu mmg saya sgt tak suka..tp dia selalu muncul bila en.mahmood tak ada..skandal ker diorang ni???

4 comments:

Yuyun@HanLeeYun a.k.a. KuLaT_NaKaL said...

ermm... bila mood takde, malas pula menjelma!!!

TopsyTurvyMum said...

muehehehe..mati2 mak ingat customer hang Nyahh!

tipah tertipu!

En Mahmood adalah arwah datukku..
ejaan serupaaa..

Sally said...

Yuyun..
cam dah jumpa jer en.mahmood tu...hehhe

TTM,
O..maaf ya..ampunn..en.mahmood ni x berkenaan yg hidup atau yg dah meninggal dunia..tak sangka ramai yg kenal en.mahmood ni...hehe
asyik hang jer tipu mak nyah..sesekali nk gak mak senyum puas tgk hang tertipu ..hehhe

Umie Nurpu3 said...

kah3!! da agak jugak da tu :P