NuffNANG

Sunday, April 19, 2009

Mari Deko rumah

Tak tahu nak buat apa hujung minggu yang sengal ni mengajar saya menceriakan sikit rumah yang selalunya macam tongkang pecah. My bf kali ni ikut jer memandangkan dia bakal meminta izin untuk memancing,hhehe takut tak dapat izin saya la tu. Selalunya kalau nak mengemas apa-apa dia akan membangkang tak boleh itu la tak boleh ini lah hey aku punya sukalah nak hias camner rumah aku..idea-idea ni semua hasil godaman saya pada beberapa blog kat internet ni termasuklah blog Cikgu Saril
Harap Cikgu Saril tak marah yer pinjam idea. Tak banyak gambar yang capture memandangkan belum abis deko lagi, jom layan dulu sebahagian deko dari bahan yang sedia ada jer..

2 comments:

Umie said...

waH! lawO banGat ;)

Rohaiza said...

kalah Eric Leong punye deco