NuffNANG

Thursday, April 2, 2009

Sejak Ku Bertemu Pada Mu

Sempena menhilangkan rasa stress saya hari ni sengaja saya cari satu lirik lagu yang tetiba terlintas fikiran saya. Sememangnya saya tidak gemar akan lagu-lagu terkini, oleh itu sejak dua menjak ni saya telah beralih dari stesen radio era ker sinar FM yang mana saya disitu sering diputarkan lagu-lagu zaman 60an,70 an dan 80 an. So layan lagu pertama untuk hari yang penuh kecintaan ini..kah! kah! kah!

Sejak Ku Bertemu Pada Mu oleh Sanisah Huri

Sejak ku bertemu pada mu
Fikiran ku telah terharu
Hanya kekanda yang akan dapat
Mengubatkan hati ku rindu

Sejak ku bertemu pada mu
Fikiran ku telah terharu
Hanya kekanda yang akan dapat
Mengubatkan hati ku rindu

( korus 1 )
Ku bentangkan perasaan ku pada mu
Untuk mengadilkan bisikan sukma ku
Ku bentangkan perasaan ku pada mu
Untuk mengadilkan bisikan sukma ku
Andainya kanda pikat asmara
Sudikan dengan jiwa raga ku

Sejak ku bertemu pada mu
Fikiran ku telah terharu
Hanya kekanda yang akan dapat
Mengubatkan hati ku rindu!

( korus 2 )
Ku jadikan tanda mahkota pujaan
Ambillah dinda untuk jadi suntingan
Ku jadikan tanda mahkota pujaan
Ambillah dinda untuk jadi suntingan
Ku persembahkan diri pada mu
Kerna kandalah syurga bagi ku

Sejak ku bertemu pada mu
Fikiran ku telah terharu
Hanya kekanda yang akan dapat
Mengubatkan hati ku rindu

5 comments:

Umie said...

haEk?! dH layaN pLak? hEhE.. =P

mak encik | SZ said...

ihikss..sy dah lama layannnn sinar nih...

Sally said...

hhehe.so Nur Pu3 dan Suzy,layannnn kita,,

Rohaiza said...

adakah lagu ni ditujukan pada motor idaman tu?

Sally said...

hehhe..Pn.Rohaiza..mcm dah agak jer..fuh layan betul sakit buntut tets drive semalam..