NuffNANG

Monday, April 4, 2011

We share together….

this today date!!..nampak gayanya mulai tahun ni saya dah ada geng untuk berkongsi kek harijadi. Kalau dua tahun dulu, kakak ipar lahirkan anaknya yang keempat lambat satuhari dari tarikh hari lahir saya tapi tahun ni betul2 tepat dengan tarikh hari lahir saya yang dah reach middle of 70…sila guna teori matematik disitu.. err..nak bahagi dengan 2 boleh, nak bagi 4 pun boleh.. bagi 10 lagi ahkak suka dik!!..jangan tak bahagi langsung sudah la..teruk sangat tu…hhaha.
Baru 6 hari yang lalu saya dapat anak saudara dari my kakak. Belum ada masa nak buat baby punya sesi fotografi lagi.. nak tertonggeng-tonggeng ambik gambar pun senak jer rasa perut ni..gambar dari handphone cikai tu adalah..tengok kat dari skrin handphone memang cantik la, tapi bila download ke PC dah tak cantik dah. New born kakak saya ni namanya Ahmad Hadif. Ringkas jer namanya..si abang sulung beria-ia nak letak nama Ahmad Hamzah..tapi tak ada kebenaran ibunya..bukan apa, dah ada dalam family yang namanya sama..kalau boleh tak mahulah letak nama yang seakan sama betul tak!..actually saya pun berkenan gak nama Hamzah tu..cam cute jer bila teringat anak TTM Amjah tu!!..

Tunggu ada masa lapang skit nak pi jenguk anak saudara yang ke 9 tu pulak...apa nama agaknya ya!.

8 comments:

EmbunRosaliza said...

assalam sally..best ada org share besdaykan..hepi besday sally

m-i-o said...

happy birthday! tuan director tak belikan cheese cake? :P

Sally said...

Kak Rosaliza,
suka sangat..tapi yg paling tuanya adalah makcik diorang ni la..hheh..thanks for the wish

Sally said...

MIO,
huhu..every year mengharapkan dia org pertama yg wish..tp tarak!!..ada ke patut dia tnya..nak kek tak?..mestilah akak cakap nak nokia N8...tak pun Samsung atau HTC..hhah tanya lagi!!..

lady lavender said...

hepi besday sally..kita poun sama gak middle 70 heehe..

Sally said...

LL,
tu yang divide dengan 10 kan!!..hehe..sekapal rupanya kita..

Anonymous said...

ohhhoho...
happy birthday kak Sally
dah tahu umur ni, kena panggil kakak la pula ye.. kita beza 2 tahun jer.

Sz said...

selamat ulangtahun kelahiran kak!

sama bday ngan mak saya...
err yg ke 36! :))