NuffNANG

Sunday, June 14, 2009

Cik Bibik Rabbit

Patutla rumput depan rumah dah rata sikit, rupanya ada Cik Bibik Rabbit yang kerjakan. Tak tahulah siapa tuannya Cik Bibik ni. Comel gak, jinak sangat, Si Sara dah suka sangat dengan Cik Bibik ni...yang hanya datang waktu malam hari jer

3 comments:

NuR Pu3 said...

sO datin, pe laGik? g r cepat2 kat uptOwn caRik sEkoQ dua ;)

Sally said...

hehe Siti Payung ada janji nak bagi hari tu..tapi tak ada tempat nak letak la pulak..emm kalo la Bibik ni boleh kemas rumah sekali syok gak

NuR Pu3 said...

hakhakhak.... kaLo cmtuEh, anis nak 2 ekOq =P