NuffNANG

Wednesday, June 24, 2009

Thanks arrr..lenkali boleh tumpang lagi erk..

Perit sangat tekak saya, nak kata saya tak baca bismillah 2 kali saya baca tu siap baca doa makan cam selalu Sara buat..tapi tengah syok melantak nasi campur tiba-tiba saya tersedak, terbatuk-batuk saya dibuatnya..nasib baik cuma saya seorang habis berterabur sedikit nasi dari mulut saya, kalolah time tu ada orang lain didepan ..ahh malunya saya..emm ni semua gara-gara gelojoh la gamaknya..apapun terima kasih pada encik dibawah ni sebab sudi tapaukan saya nasi untuk hari ni.












Gambar dr pakcik google lagi

3 comments:

Umie said...

ahOi! =P

Unknown said...

monday.....nak mkn nsi kukus ayam berempah ok...nak tapau skali ker...

Sally said...

Nak nak..x nak kuah asing suh dia campur trus ..hhehe..nak bahagian dada..:p