NuffNANG

Monday, June 29, 2009

Tiru set dinner LG

Sekarang saya tengah menikmati Nasi kukus ayam berempah, menu lunch tengahari hari ni. Sambil tu saya mengambil kesempatan menjelajah alam maya. Singgah diblog LG membuatkan saya teruja untuk memasak dinner malam ni. Tengoklah gambar yang sy cilok dari blog LG ni..mmg buat saya tak sabar nak balik masak for myself maybe a little for Si Sara sebab En.Director hanya suka makan nasi sahaja dan Si Sara pun seakan terikut dengan gaya makan En. Director. (gambar dari blog LG.

Oleh itu saya telah menyenaraikan apa yang ingin saya beli petang nanti, kalau tak sama pun mungkin seakan-akan..terliur benar rasanya nak makan cam gitu. Dulu masa anak dara selalu gak just dinner cam gini tapi sejak kahwin terpaksa ikut selera En. Director kalau tak bisng mulutnya nanti..ahak!! kalau LG tengok kes peniruan ni mesti dia dok gelak sakan..

No comments: