NuffNANG

Monday, May 24, 2010

Esok kami..

nak ke Penang sempena anniversary kononnya..antara perkahwinan si dia di bawah ni: dan jugak lelaki ni:
akan berbulan madu buat kali kedua lagi sekali untuk tahun 2010 ni selepas bulan madu di Bali tempohari..cuma kali ni kena bawak si budak ini berjalan sama:

5 comments:

sz | m.a.s.s said...

wahhh cotiii panjang sebelum cuti sekolah la anak dara tu kak ye...
selamat bercotiiiii

Lady Lavender said...

have fun sally...enjoy your family vacation!!

Sally said...

Sz..
hah ah..terpaksa bawa sekali dia..sib baik periksa dah tamat...ihik

Lady Lavender..
Thanks..me too harap boleh enjoy ..nak pi makan nasi kandaq ni..

m-i-o said...

ececececece. 2 gambar teratas tu memang tak bleh tahan - posing maut ooooo :P

dh guling2 gelak ni tgk en director posing ala iklan magazine. kihkihkih!

Sally said...

MIO
poyo jer kan..actually gambar yg first tu mmg really posing gitu..hhehe..tp gambar second tu gmbr curi..sebb kalau suurh dia posing mesti jenis yg angkat tgn peace tu...iklan Mallborro.ekkekek.