NuffNANG

Friday, May 14, 2010

Oh it's on that date!

Hujung bulan ni saya akan ke Penang. Saya menghabiskan voucher hotel yang bakal expired 31st May ni..ikutkan hati memang tak berduit sangat nak jalan-jalan ni..tapi sayangnya voucher ni tak boleh transfer..kena guna sendiri jugak..since hotel dah free just spend for food and travelling, En. D ok aja.
Bila update leave tadi baru saya perasan yang date saya booking hotel tu jatuh pada hari anniversary perkahwinan saya..emm...diam tak diam sedar tak sedar setelah bercakaran bertepuk tampar, bergelak ketawa, bermasam-masin..dah hampir 10 tahun rumahtangga kami....tapi itulah kenyataanya.

Walaupun dah hampir 10 tahun tapi seperti baru semalam saya kenal en. suami. Masih banyak rasanya yang perlu saya kenal luar dan dalam pasal en. suami ni. Hanya masa sahaja yang mampu membawa saya mengenali dia lebih jauh.
2 insan ni banyak sangat bezanya...dari segenap segi..Oh birthday saya yang lepas dia hadiahkan saya jam tangan..birthday dia 30 May ni apa yang harus saya hadiahkan ya!Kalau saya tanya..surelah set pancing yang mahal tu diminta..so better not to asked.. right?..

3 comments:

lady lavender said...

30 may...my besday too he..he..and your husband punya hobi exactly the same with my husband jgk...si kaki paancing tegar..

IntanSham said...

happy anniversary in advance dear.. :)

Sally said...

Hi tagskie,
Thanks for dropping by..I have visited ur blog too!

Hi Lady Lavender,
Oh suratan atau kebetulan.??.:p
I have follow ur blog too..best tak tinggal kat negara lain??suka read your story ..somemore ada nota kaki..good!

Intan..makasih..eh baru tahun ni saya nak sambut tau!..yg lepas2 selalu terlupa.hhehe