NuffNANG

Monday, June 22, 2009

Harus pada siapa saya passkan virus ni..

Saya diserang virus ngantuk lagi hari ni, sementelah semua saki baki N.es.ca.fe telah tiada semenjak seminggu yang lalu. Saya seperti org yang dibius ,boleh tumbang bila-nbila masa sahaja. Puas sudah saya membulatkan bebola mata tapi hampa.

M.I.LO ais yang saya minum memang membuatkan kepala saya berat. Apakah harus slogan M.I.LO tu diubah..ah ah saya tiada hak pulak..lupakan.

Saya cuba meraih perhatian dari pakcik goog.le, bagi menghilangkan aroma mengantuk itu tapi ternyata dalam separa sedar begini pakcik google tak banyak membantu..sebabnya ..sebabnya pakcik goog.le tak tahu apa pencarian saya..eheh!!.

Saya dail nombor En. Director walaupun saya pasti En. Director pastinya tak sangat dapat membantu saya.
“Hello En. Director”
“Ya hello ada apa?,,cepat skit abang sebuk ni”
“saya ngantuk ni, nak pass bagi abang”..
“emmm”.
ketepuk..En Director telah meletakkan ganggang sebelum saya sempat menguap dicorong telinganya.. kecewa sungguh saya!!

Sekonyong-konyong teringat opismate lama..emm time ngantuk camni biasanya saya akan intercom salah seorang An.is ker, S.hah ker,Zu.fa ker or I.dah ataupun adik saya Teng.ku F.ara.h untuk bagi virus ni..tapi sekarang pada siapa lagi... opismate saya?? ah mereka semua dah ada their own life begitu jugak adik saya..sejak dia kawen saya tak dapat sesuka hati lagi menelefon dia bagi menghamburkan virus ni. Pn. R.ohai.za pun masih lagi dalam kursus 3 bulan..lagi susah saya nak menelefon dia..emm kalaulah mereka2 semua ada disisi..ahhh!!!

3 comments:

Umie said...

huHu... kak, lEn kLi kOlling r anis =( cEdiy r inGat baLek kEnanGn2 tuEh sHemuah... huhu

Sally said...

emm takut nnt ada yg sibuk tu pasal tak nak nganggu..huhuh

Umie said...

xpe3... ANIS RELA DIGGGU HAHAHAHAHA.......