NuffNANG

Monday, September 14, 2009

Ada Sesuatu

Ada sesuatu esok yang bakal saya tempuhi. Dah lama sangat saya tak attend ni. Macam-macam perasaan berkecamuk dalam fikiran saya ni. Takut, gelabah..memang sangat-sangat mengterujakan diri saya. Apa saya nak jawab esok ni, hari ni dah rasa ketar lutut. Lemah longlai rasa tak berdaya. Penakut betul saya ni kan. Setiap kali ada jemputan macam ni la jadinya. Banyak kali saya tolak sebab lutut saya ni buat hal yang melemahkan seluruh institusi badan saya. Nak angkat tangan "babai" pun rasa tak berdaya. Semoga tuhan bagi saya kekuatan dibulan yang mulia ni. Semoga minggu terakhir puasa ni akan jadi yang paling bererti dalam hidup saya. Tangan saya sejuk sangat ni...tak tahu apa yang saya gelabah sangat, apa yang saya takut sangat.. belum berdepan lagi..jangan saya cancell lagi untuk kali ini dah la. Ya ALLAH bagilah hamba mu ini kekuatan.Amin...

3 comments:

NuR Pu3 said...

hiks! cer pe nie? =P

Sally said...

ahak nnt cerita akan bersambung.hehe

NuR Pu3 said...

adesh!