NuffNANG

Thursday, September 10, 2009

Ni kerja saya

Ni kerja saya akhir-akhir ini sungguh melambak-lambak

1. Jahit Langsir-baru 10 % siap(baru jahit tepi..huhu tah bila nak siap)

2. Cat rumah (90% siap)

3. Tambah perabot (80% dah ada-20% tah bila nak gi beli..budget ada..masa tak ada..saya nak beli kerusi ikea rotan tu..tapi tak suka pg ikea..ada sapa sudi tolong?)

4.Frame gambar (0%...langsung tak mula lagi)

5.Kemas rumah (60%..siap tapi yang ni selalu turun naik kadar siapnya..)

6. Lipat gunung kain(pun % nya selalu turun naik, tak boleh nak angar langsung)

7. Biskut raya(baru 10%..harap ahad ni boleh jadi 80% pun jadilah) itupun setelah settlekan yang mana urgent dulu.

8. Kemas bilik Sara (100%..kena leter tiap-tiap hari baru dia keep clean and tidy)

9.Baju raya (mungkin untuk Sara jer kot tahun ni, bukan sebab budget tapi tak ada masa nak merayau cari baju..bila nak beli baju tuk Sara pun tak tau lagi).


arghh banyak jugak kan.. jadual saya amat padat la..kesuntukkan masa. Saya harus re-arrange masa dengan sebaiknya. Mana yang urgent harus didahukukan. Ok tak boleh nak lama-lama berblogging kerja opis pun harus saya siapkann jugak. Berserabut juga kepala saya, tak ada assistant susahkan..yang rajin menolong pun tak boleh diharapkan sangat, peratusannya lebih kepada menyusahkan pulak.
(gambar pakcik google)

No comments: