NuffNANG

Monday, March 29, 2010

Jika saya bersedih

...jika saya sangat bersedih..saya akan menulis blog ini tapi luahan saya tak dipublishkan.Saya taip beribu-ribu patah perkataan sehinggalah ketitik akhir dan dengan rasa menyesal saya akan save as draft. Tak tahu bila saya akan publishkan. Sehinggalah semua cerita sedih luahan saya tu jadi basi dan saya akan tekan butang delete dan tanpa ragu-ragu..saya tekan lagi butang YES.

Walau pun jelas-jelas blog saya ini adalah tempat nak luahkan rasa hati saya tapi tak sanggup pulak saya nak publishkan rasa sedih+kecewa+hiba saya pada umum. Saya cuma paparkan rasa gembira,kelakar yang dibuat-buat dan entah apa jua lagi perasaan tapi tak melibatkan rasa emosi sedih yang mendalam.

Kenapa ya!..kenapa saya tak sanggup berkongsi dengan umum?..terlalu personal barangkali dan seolah membuka pekung didada wallahuallam. Cuma klunya disini 2 kemungkinan saja jika saya jarang mengupdate blog..saya terlalu busy ataupun saya terlalu sedih sangat...

No comments: