NuffNANG

Friday, November 26, 2010

Dah beberapa hari saya tunggu

ini pisang masak...


dari yang hijau


sampailah pisang ni macam gambar kat bawah ni..


tup-tup bangun pagi tadi tengok pisang yang ranum dah berkurangan..ingat boleh lah bercekodok dihari minggu..rupanya En.Remy Ratatuile jadian dah ngap dulu sebelum tido malam tadi.. memanglah dia tak habiskan semua tapi kuantitinya dah tinggal sedikit..nak kena beli tambah lagi la jawabnya.

5 comments:

sz | m.s.s said...

ihiks..
kena pasang "jerangkap samar" la kak..
kang kena kidnap lg pisang tu ;p

Sayang.Ibu said...

hahahahaa... dah lama ke akk bela 'tikus' tu??? :P

fa10 said...

kat UK pun ada jugak 'dia'... boleh dgr dia berjln2 diantara dinding rumah jiran

Sally said...

Sz,
tikus yang ada ni jenis tak makan keju la..nk kna kerapu 3 rasa agaknya baru dia terpikat.

Sally said...

Sayang Ibu,
errkk...sejak kawen la nok!rasanya dekat 10 thn dah kot!!..hhehe

Fa10,
hehe....Fatin cm takut nk sebut nama betul dia jer..hheh:p