NuffNANG

Tuesday, March 1, 2011

Agaknya bos saya

mesti bengang bila terima sms yang berbunyi
"I'm not feeling well, I'll take a leave today".
emergency ker mc ke.. dia tak tanya..dia pun tak reply sms yang saya kirim..biar pii la..Dari semalam aku macam lipas kudung bila hujung bulan tiba..rushing gila buat kerja. Update data la invoice la..sarapan yang saya makan buat pertama kalinya licin sejak mengandung ni pun tak sampai sejam dah keluar balik..pertama kali jugak sejak mengandung ni saya muntah dengan banyak..dan selang sejam saya akan berkejar ke toilet ..muntah lagi..minggu ni dah masuk 16 minggu, sepatutnya fasa muntah-muntah tak ada lagi..lembik rasa badan..tapi gagahkan jugak buat kerja sampai siap menjelang jam 5.30..masuk bilik bos petang semalam dia tegur yang saya kelihatan pucat..better take a rest!..katanya..

Dek kata-katanya jugaklah buat saya rasa malas nak kerja hari ni..lemah betul badan..mungkin sebab muntah banyak kali kot semalam. Jenguk dapur tak ada benda sangat yang boleh dimentekedarah..sayur mayur lagi la..yang ada cuma 2 biji apel merah, telur..bilis pun tak ada ..nasib baik ada baki nasi yang dimasak dek en.suami semalam...dalam kepala cuma fikir bantai la goreng nasi dengan telur..buat alas perut..nak menumis pelbagai saya memang tak tahan bau tumisan..akhirnya goreng nasi dengan bawang putih+telur+blackpaper jer..nasib baik ada sehelai dua daun bawang kat luar rumah..adalah kaler skit...hehhe





Ada hati nak post gambar kat sini walaupun buat nasi goreng togel jer..hahha.

2 comments:

=sz= said...

ehhh dah 16weeks kak?
klu anak2 saya boboy dah blh nampak "kejantanan"nya...ekekee

Sally said...

Sz
oh ya ker..cam tak sabar lak nak tahu..ramai ahli nujm dah buat telahan ni..kita tengok sapa yang betullll..ihik!