NuffNANG

Thursday, December 11, 2008

Its Wonderful day for me !!!

Hari ni cuti, kat Saujana Utama ni cuaca pagi ni baik sekali..bagi aku la..matahari menyinar dengan gemilang, suasana cool jer..yeah ni la masanya nak bukak kedai dobi..apalagi from 7 a.m aku mula basuh baju, sidai


dan sambil tu tolong my bf potong rumput..ya its wonderful day..before that masa tengah cuci baju tu aku cuba buat muffin coklat chips...1st time buat tak berapa menjadi sangat..anyhow aku nak gak upload gambar muffin ni...tapi my bf and daughter makan memang bedal habis la..Nak tau why aku call wonderful day..
1. Sebab aku boleh bangun tido dengan aman-lepas subuh tido balik...bangun kul 7 pagi..tak yah nak rushing for anyone breakfast (my bf pun x kisah sgt-syoknya hari ni).
2. Boleh buat kerja rumah, kemas rumah basuh baju-
3. boleh lepak kat taman yang sekangkang kera ni, boleh re-arrange pasu sana-sini
4. boleh masak lunch for hubby
5. yang penting sekali -I have time for my self today..

No comments: