NuffNANG

Wednesday, December 3, 2008

My boyfriend demam lagi

emm hari ni dah masuk 3 hari boyfriend aku demam, sian pun ada padan muka pun ada..ish tak baik kan..dia kata demamnya tu kes pakai gelang besi(bagi aku la walaupun orang lain panggil gelang magnet) yang dia beli dari kawannya..3 hari demam??? ya dia demam. suhu badannya dah cecah 36 darjah celcius..memang panas sangat badannya..kalo rajin hari ni aku nak masak sup sayur untuk dia..bagi ok sikit..prihatin jugak aku kan, walaupun masa aku demam last 2 week mintak dia belikan sup dia buat donno jer..ingatkan nak balas dendam gak tapi rasa kasihan tu dah mengatasi rasa dendam lak..
Well ingat tak entry semalam..pasal KEJUTAN..ya..kejutan bilamana balik jer dari opis mertua dah ada kat rumah..supriseeeeeee..huhuhuh.. rumah agak bersepah..malunya..my bf punya adik beradik pun ada gak..so apalagi dalam kepenatan balik kerja tu trus la layan masak..masak apa yang ada jer luckly masa on the way back singah beli udang basah dan ikan.. so ada la lauk skit..bedal jer la..actually aku pun kelaparan gak memandangkan aku tak take lunch ..so ikut membedal sama la..itu la alkisahnya..why apa yang aku cadang nak buat tak terlaksana dan bertukar menjai kejutan..poyo jer..kuasa Allah..kita yang merancang Allah yang menentukan. Pagi ni tinggal dia orang kat rumah layan diri la nampaknya..sib baik mother in law aku ni jenis sporting..aku memang respek dia la..walaupun rasa bersalah gak tinggalkan tamu tanpa sediakan apa2 juadah pagi ni..harap diorang tak serik datang rumah aku dah la.

No comments: