NuffNANG

Wednesday, December 17, 2008

My bf accident !!!

Balik kerja petang ni aku dikejutkan dengan muka bf aku yang lebam dan berdarah, tangan berbalut, seluar koyak dengan lutut berbalut...errrk must be painfull..sian dia. When I asked hey..what happened to your face??
..nak tau dia jawab apa?..bergaduh kat tempat kerja..aku a bit curious memula tu ,memang nak percaya gak dengan alasan dia tu sebab tak nampak seluar dia yang koyak kat bahagian lutut tu,lagi satu sebab before this he did inform me that he not satisfied dengan someone kat tempat kerja dia..yer la lelaki ni bukan boleh tentu sangat pe'el dia)..ikut baran bertumbuk la.
This coming Saturday lak ada kenduri belah lelaki kat wisma sejarah untuk adik aku Farah..dan2 tu gak dia cakap ngan aku tak nak join pergi kenduri tu ..walawee udah la family aku tak ramai..ish geram gak aku ngan mamat ni..malu katanya (cam la ada orang nak take his photo)Ni kalo dia tau aku update kat blog ni mesti dia marah nanti ni..so sapa yang kenal dia tu syyyyyyyy!!! don't asked him anything.kena marah makcik nanti hehhee.
salah satu bahagian motor yang rosak.

No comments: