NuffNANG

Wednesday, December 22, 2010

Dengan status

yang baru ni nampaknya terpaksalah saya membatalkan hasrat untuk membuat pendakian tunggal ke Broga Hill, berjungle tracking ke Sungai Chiling mahupun aktiviti berbasikal ke Tasik Biru Kundang.

Dek tak dapat nak membuat semua aktiviti diatas maka terpaksalah saya membawa besen menadah air liur kerumah chef-chef terkenal seperti ke dapur Parkdale, ke dapur Kanigawa, dapur Secubit Garam,dan ramai lagi chef terkenal yang lain dimata saya.

Dah 10 kali lebih semalam saya dok telek benda ni, takut tiba-tiba ianya berubah, pagi ni pun saya tengok lagi, nak tengokkk???



















oh bukan benda ni, yang ni cuma nak kasi suprise pembuka selera buat en.suami saja..kerapu goreng in sos plum and mangotajuk menu mengada-ngada tu.. yang betulnya adalah seperti dibawah.

11 comments:

MdAzman said...

Ohh dah lama dah aku menunggu berita ni.. hope 2 wait next yer.. August/Sept..

Sayang.Ibu said...

OMG... akakkkkkkkkkk.... saya yg over sexcited tengokkkk...congratssss byk2... saya pun tgh debor menghitung hari nihhh... harap2 dpt double line jugakkkk.. take care ye... :)

Sally said...

MdAzman,
Abe..ikutkan perhitungan dlm 14 July next year..

Sayang.Ibu,
ahhah..akak OMG jugak sorang2 smlm.. rasa cm nak melompat jer..hhhe..tp en.suami ckp wait untill 6 Jan baru boleh announcekan..tapi mak yang teruja sangat ni..hope to hear good news from your site soon..!!chaiyok2...hhhe

makcikkantin said...

kan kan kan....masin molot makcik..dok kata dah masa kata fenin fenin dulu tu....CONGRATS dear & take care :-))

rina said...

akhirnya... tahniah weiii

sz | m.s.s said...

alhamdulillahhhhh...
tahniah kak!
nnt saya visit sambil beraya ye... ;)

Lady Lavender said...

saallyyy...tahniah yea. take a great care dear..

Sally said...

Mck,,
hehe patut knal makcik 6 thn dulu..hahha..terima kasih.

Rina,
akhirnya kan..lama rasanya menanti..tak nak saing ko?,sempat lg kejar ni..hhehhe

Sz,
ya..batonnya dah boleh sambut dah..hhehh..tu arr hitung2 kena bulan posa tu huhuh..


LL..terima kasih.

Yati Ali said...

congrats and take care...

TopsyTurvyMum said...

Alhamdulillah!!

syukur...syukur 120X
flight mak delay Nyahh..kena transit kat jawa dulu..tu pasal lambat hehe..

jaga diri baik2 ye Nyahh..jaga baik2 menantu mak tu tau...

Sally said...

Yati Ali,
terima kasih..isyaallah akan cuba hati2 sepanjang masa..

TTM,
mak tahu, mak tahu flight hang delay..hehhe..
insyaallah mak jaga elok2 nyah..kalo pompuan mmg jd menantu hang la nyah....kalo lelaki..hang kena beranak pompuan lak!...mak tunggu nyah!!!hehhe.