NuffNANG

Friday, December 17, 2010

No status yet!!!

saya cuba nak biasakan diri ni... dah 12 hari beb!!..tak ada tanda-tanda menyerah kalah. Bila cakap dengan en.suami dia kata..alah awak bukan tak biasa kan camtu..tapi kali ni saya rasa macam luar biasa jer.. dah setahun dah rutin 6 7 8 tu memang ada jer...tak kan kali ni boleh drag sampai 12 hari..apa pun kita tunggulah lagi dalam 10 hari lagi..pastu kita check kan!..Apa pun saya tak menaruh harapan yang tinggi..saya takut kecewa lagi..doakan saya yer..

7 comments:

sz | m.s.s said...

aminnnnn...
sambut baton ni kak!
cepatttttt lari habiskan pusingan! ;p

Sayang.Ibu said...

trying to get preggy againkah? kak... i'm praying for u... pls pray 4 me too... *wink*

Sally said...

Sz,
hhah..baton tu x nampak lagi dari sini ni..nak sambut cmner tu..hehhe

Syg.Ibu..
udah lama try..tak athulah kali ni menjadi ke idak..takut nak mengharap..akak pun doa kan buat hang gakk..nak boy kan!..hehe

Lady Lavender said...

insyaallah sally. Doakan impian termakbul.

Um!3 4n!$ said...

wah!!! gud nEws nEh.. hehehhe.. gOgOgO datin!!!

fa10 said...

insya allah... klu ada rezeki, jadilah tu.
jgn terlalu mengharap... takut keciwa pulak klu x jadi

Sally said...

LL,
Insyaallah ..lama menanti nih

Anis..
yeahyeah!!!..rock skit..

Fa10,
tu arr mmg x letak penuh harapan..tkt keciwa...apapun tunggu la dlm 1 bulan kot..baru check!!