NuffNANG

Thursday, December 16, 2010

Saya cukup pantang....

bila mood saya dikacau. Nasib baik..ya nasib baik mood saya dikacau saat akhirr..err maksud saya saat saya dah ready nak balik la. Hari ni saya ingat nak upah diri saya sebab rajin hantar semua 10 kontrak yang akan tamat tempohnya dalam masa satu hari..oh tidak itu sahaja..saya siapkan 5 invoice..dan semua 10 kontrak tu saya dah tulis semua consignment note dan siap hantar tu.. arghh saya rasa paling rajin la untuk hari ni..dalam pada tu sempat jugak saya siapkan 5 quotation dan call lebih dari 15 client untuk collection..sambil tu sempat gak berblogwalking...bukankah itu semua kejayaan yang saya harus hargai hari ni???..rasa nak upah diri saya dengan ayam KFC original resepi makan dengan sos nandos jer..tapi rasa sangat hampes bila en. boss yang memakai seluar jerut paras dada tu menegur saya..ada lebih kurang RM150k lagi you tak follow up..why??..arghhhhh saya mati kutu disitu..dalam hati saya admit memang salah saya sebab 10 bulan beb..diulangi 10 bulan saya dalam mood plus minus...banyak vitamin "M" yang saya telan hingga menyebabkan saya dalam mood +-...gitu. Mahunya tak tahun 2009..saya sangat berjaya menaikkan jumlah jualan hingga orang lain boleh dapat bonus dan kenaikkan yang boleh dikatakan " WOW" tapi bahagian saya..sudahlah ada rombakkan komisen yang diberikan.. kenaikkannya pulak...sangat-sangat ciput..nak cover duit minyak seminggu pun tak lepas...sungguh mengeciwakan...

Lantas atas teguran tu saya hanya upah diri saya dengan makanan ini sahaja
...bedal ajalah walaupun tak crispy sangat...saya goreng jer dan tabur dengan serbuk lada hitam aji shio..jadilah untuk layan mood ke laut saya tu..err..jangan call saya ya malam ni..handphone saya tertinggal kat opis gara-gara kena tegur tadi..hehhhe...

No comments: