NuffNANG

Tuesday, January 6, 2009

Her 1st day at School

5 Jan 2009, semalam 1st day Sara masuk sekolah rendah, happy jer dia, kul 5.30 dah bangun.Dia kejut aku, siap masuk toilet mandi, tapi ya ampun..liatnya aku ni yang nak bangun. Ngantuk banget.
"Omi(ni panggilan Sara tau untuk aku bukannya umi..hheh puas dah aku betulkan)..bangun la, Sara nak pergi sekolah ni"..
"kejap la ..Sara siap dulu, bagi umi rehat skit ya"aku pejamkan mata semula.
"Omi ni, nnt lambat Sara" dah mula naik angin dah dia.
" ya la..ya la.. umi bangun la ni" nak tak nak aku terpaksa bangun. Mak ai.. mengantuk gila ni..
"Omi..Sara nak kena pakai baju sekolah ker ni" Sara dah pegang unifrom sekolah rendahnya.
"tak..tengahari nnt baru pakai baju tu, siap kat transit tau"pujuk aku. Excitednya dia nak sekolah. Seronok tengok gelagat dia..moga everyday mcm ni jangan hangat2 taik ayam dah la..hhhe apapun selamat menempuh alam persekolahan buat Sara..

3 comments:

ARA said...

Teringat zaman itu..aku pun kecik cam Sarah gak..lg kecik kot..he3..

Rohaiza said...

comelnye Sarah pakai baju sekolah. Nampak matang dan bersahaja budak tu...

Sally said...

Ara..bila dok tenung gmbar Sara tu mmg sejibik..dgn adik la..