NuffNANG

Thursday, January 22, 2009

Penjimatan lagiiiiiiii

Aku masih mengamalkan penjimatan hari ni, aku mengalas perut ku waktu pagi dengan 3 biji karipap sardin yang aku buat sendiri semalam. Aku makan karipap bertemankan nescafe tarik 1 mug, pun begitu agak tidak mengenyangkan perut ku bila 12.15 perut sudah menyanyi lagu keroncong, minta diisi.

Finally bila jam 12.30 cepat-cepat aku keluarkan bekal yang aku bawa, fuh tak sabar nak makan. Hari ni aku just goreng kubis dengan sos tiram dan taraaaaaaaaaa aku bawa ikan pekasam...bilamana aja aku bukak tupperware.fuh bau ikan pekasam memenuhi ruang opis..lantaklah..aku terus menyuap nasi dengan rakusnya..heheh nasib baik tempat aku agak sedikit tersorok..tak la malu sangat nak melantak dengan gelojoh camni..sekejap lagi mesti ada yang menegur akan bau semerbak ni.hehhe, kawasan kejiranan aku pun mungkin terhidu bau yang sama pagi tadi memandangkan aku telah mengoreng pekasam ni seawal jam 6.00 pagi.. apa pun ketika N3 abis ditulis bekal yang aku bawa pun dah abis..fuh sedapnya..kih kih..

5 comments:

Zufa said...

kak,
dh tak pegi warung 223 ke?
sy pn sama la, ari2 bwk bekal. hahaha! bleh kaya cepat kite ni....;)

Sally said...

Kalo terdesak tu pergi la 223, sekali tu beli sutun jer dah kena RM5, baru 4 ketul..ceh..rasa tak berbaloi langsung..mahal sgt.ya..ya moga kita cepat kaya..kih kih

MdAzman said...

tasik biru? release tension masa econ. dwn.. lama dah tunggu ni

Mummy Dasy said...

salam, me pun like pekasam klu gorg 1 kawasan kejiranan leh berbau heheh

Sally said...

salam too..oorr ada gak pengemar pekasam kat cni ya..thanks for drop by mummy dasy