NuffNANG

Thursday, January 1, 2009

Selamat Tahun Baru 2009

Emm tak sedar pun tahun 2008 dah pun berakhir. Apa yang dah berlaku pada tahun 2008 sedikit sebanyak aku dah lupa, seingat aku banyak perkara yang berlaku pada tahun 2008ni cuma yang aku ingat hanyalah perkara2 penting sahaja. Ada suka dan ada duka..ceh wah macam lagu Siti Nurhaliza lak. Bila ingat balik kenapa la aku tak tulis diary so pastinya aku akan ingat semua perkara yang berlaku.Sebut pasal diary, majoriti orang jarang menulis diry dalam dunia serba moden n, agaknya sebab masing2 dah punya blog kot. Ingat lagi pada tahun sebelum 2000, semua perkara aku catat kat diary..tarikh itu la tarikh ini la, birthday orang tu birthday orang ni dan semua perkara yang berlaku aku catat kat diary, semenjak bila kau tak guna diary aku pun tak pasti..hhahah..patutnya bila semakin berusia begini semakin la aku kerap menulis diary agar semua perkara boleh diambil iktibar pada setiap akhir dan awal tahun. Apapun yang berlalu biarlah berlalu dan tahun aku akan cuba membuka lebaran yang manis dalam hidup aku agar sepanjang tahun 2009 penuh bererti dan bermakna dalam hidup aku..Aminnnn.

No comments: