NuffNANG

Tuesday, January 20, 2009

Jenguk menjenguk

Pagi-pagi ni aku dah bukak dashbord, actually nak edit N3 semalam sikit, pastu nampak lak N3 Cik Zufa pasal diri dia, nampaknya diri dia no 2. so aku terintai-intai kat blog Umi Sufira one of Cik Zufa punya friend..sorry ya ni kes jenguk-menjenguk..harap tuan punya blog tak marah ya..hhehe.Actually aku teruja nak tengok pasal personaliti diri aku so kat situ aku dikategorikan sebagai no 4...ada gak yang betulnya.
No.4
Anda adalah seorang yang amat degil dan rajin. Mungkin anda akan menjauhkan orang lain daripada anda kerana kata-kata anda. Anda seorang yang bertimbang rasa akan masalah orang lain. Anda berbakat dalam penyelidikan dan seni. Anda akan membantu ahli keluarga atau kawan-kawan yang menghadapi masalah tanpa berfikir panjang. Anda kena berhati-hati dengan orang sekeliling anda kerana mereka mungkin akan mempergunakan anda. Kawan-kawan anda akan menghabiskan masa dan wang ringgit anda dan selepas itu menjauhi daripada anda apabila anda dah tak ada nilai buat mereka lagi. Walau bagaimanapun anda tetap seorang yang sabar dan tegas. Pasangan ideal anda adalah no.1, 8.
So aku cuba merumuskan line no. : degil dan rajin (aku tak tahu..adakalnya aku mmg degil..rajin?? aku rasa ikut mood la yg ni).
Bertimbang rasa mungkin kot?.Berbakat dlm penyelidikan dan seni ada la sikit2.Anda akan membantu ahli keluarga atau kawan-kawan yang menghadapi masalah tanpa berfikir panjang. Anda kena berhati-hati dengan orang sekeliling anda kerana mereka mungkin akan mempergunakan anda. Kawan-kawan anda akan menghabiskan masa dan wang ringgit anda dan selepas itu menjauhi daripada anda apabila anda dah tak ada nilai buat mereka lagi. Walau bagaimanapun anda tetap seorang yang sabar dan tegas... ya la..ni dah ada pengalaman pun..friend kan!! Pasangan ideal No. 1 dan 8.. .camni nak kena jenguk lagi la nak kena cari sapa yang ideal ni????

No comments: