NuffNANG

Thursday, July 15, 2010

Langsung tak ada...

..selera nak makan, namun gagahkan diri buat bubur walaupun agak simple sangat. Mintak tolong anak dara tolong basuh beras dan potong carot serta ubi kentang. Saya cuma memantau jer..

4 comments:

TopsyTurvyMum said...

tetap nampak sedapppp!!

take care sally..byk2 rehat:)

sz | m.s.s said...

demam ke kak!
makan obat ek...
untung ada anak dara dah boleh harap potong2 sayur.. :)

makcikkantin said...

sedap tu.....makcik suka makan walau tak demam.
take care sally

Sally said...

TTM..nampak sedap eh..tp bila tak sehat ni..rasa mcm indah rupa dari rasa..heheh

SZ..tak demam..kepeningan jer...hah bab potong2 sayur ni mmg fvrt dia.

MCK..sy pun suka porridge ni, biasa kalau buat sup mesti tanak nasi lembik untuk mkn..thanks,Sally dah beransur baik dah.