NuffNANG

Tuesday, July 6, 2010

Tiba-tiba jer

..perasaan rindu pada si budak ini datang.

Bila timbul jer perasaan ini saya rasa nak balik cepat-cepat, nak jumpa dia nak peluk dia nak dukung dia, nak riba dia walaupun hakikatnya dia sudah besar, kalau berdiri pun sudah paras dada saya...err tambahan pulak saya ni dalam kategori pepohonan renek. Tengoklah dia. Inilah yang dinamakan perasaan rindu ibu pada anaknya...tak akan hilang dan padam walaupun anak dah kahwin dan berkeluarga.

Oh..kasih sayang bapa jugak tak ada bezanya..kadang-kadang sesekali jumpa ayah saya..ayah masih mencium saya seperti budak-budak kecik lagi gayanya..walaupun ada rasa segan timbul tapi saya tau ayah rindu untuk mencium saya seperti zaman kanak2 dulu. Rindunya pada anak dara ni, tak sabar pulak nak jemput dia balik sekolah petang nantiah perasaan itu, sukar nak digambarkan !!

2 comments:

sz | m.s.s said...

heheheeh...samalah kak,mcm saya kalo takde depan mata rindu btol teringat2 kaletah anak2 ni..kalo depan mata bial buat perangai..harap maklum sajalahhhh..hehehe..itu la kasih ibu....

Sally said...

betul tu..bila berjumpa tak adanya ingat lagi perasaan nak peluk cium dan kerinduan tu..tgk dia pun dah rasa hilang segala stress..