NuffNANG

Thursday, July 30, 2009

BIBIK

Saya suruh Sara kemas rumah sikit pasal dia yang banyak buat sepah tapi tang2 tu gak dia menangis. Bila di tanya mengapa tiba-tiba meraung lak ni.

Omi ingat Sara ni BIBIK ker?..Sara bukan BIBIK.

Sara tak perlu kemas rumah.

Inilah rupa orang yang tak mau jadi BIBIK tu

7 comments:

NuR Pu3 said...

aduyaii! sO akak, kena r adEw bibik sowanG kat umH hehehe

Rohaiza said...

Hahaha...tak baik suruh anak. Kalau anak buat mak nak buat apa? takkan nak gi study pulak...

Sally said...

Nur Pu3..tak mampu nak pakai bibik orr hhehe..bela rabbit pun tak mmpu lagi mau bela bibik.:p


Kak Iza
suruh skit jer..siap nak bagi upah lagi tu..sesekali anak pompuan ni nak kena ajar ngemas gak... mak dia tak study tpi stador..zzz..

Sz said...

hikksss...sabar je la anak dara sorang tu kak...

Sally said...

Sz..
tak tau la ngan dia ni..ituhari lagi la..mintak akak cari Bibik ..sbb katanya rumah kawan-kawan dia semua ada bibik..ish..mcm2.

Anonymous said...

kena gak suruh..kalo tak,anak jd manja n tak hormat mak bapak..apa pun, kita kena hikmah la..

Sally said...

Anonymous..btul tu?nak kena berhemah kan..tp yg tak tahan budak sekaragng terlalu petah berkata-kata..huhu