NuffNANG

Thursday, July 30, 2009

Dialog

Sara: Omi Sara bukan orang Kelantan

Saya: abis tu Sara orang mana ?

Sara: Sara orang Perak. Sara tak pandai cakap Kelantan.

Saya: Sara tahu cakap Perak?

Sara: tau

Saya: emm ok cuba Sara cakap Perak skit.

Sara: Sara cakap ya..omi dengar ni..

wat gapo tu?

Saya tersenyum nak gelak kuat-kuat kan dia bantai meraung sebab ketawakan dia….tak tahu pulak saya ada bahasa orang Perak ghupa ini..kih kih..

5 comments:

mama | sarah | syimir said...

sara oh sara...lawak glerr...lahir kat negeri mana bonia siam akak ni? ihiks...

NuR Pu3 said...

alamak! turkOjOwt dEn... kui3..

Sally said...

Sz..hahaa payah jugak bila byk tempat tinggal ni..sib baik dia tak ngaku dia org Selangor kan!..ish haru..

NurPu3..bahasa Perak mixed kot!

sumijelly said...

adoi...nak gelak la baca entry nie...
pandai pulak cakap kelantan yek..
hehehe.....

Sally said...

Sumijelly..
..cakap kelantan jer dia pandai tp dok ngaku dia org perak..ini tak lain bapaknya yang ngajar ni..:p