NuffNANG

Wednesday, July 1, 2009

Jangan Pandang Belakang!!

Sekejap jer masa berlalu, sedar tak sedar dah setengah tahun pertama 1 Jan 2009-30 June 2009..dah setengah.Apa yang dah berlaku setengah tahun ni pun dah banyak yang saya buat-buat lupa dan memangnya sengaja saya lupakan, manis pahit masin masam semua dah berlalu..baru setengah tahun tapi saya sengaja..ya memang ya saya sengaja malasm, penat dah perah otak fikir balik what was already happend. Event yang manis pun tak mau saya ingatkan. Banyak lagi perkara dihadapan yang perlu saya kejar dan perlukan perhatian saya. Otak tepu saya ni harus kuat berfikir dan bekerja..harus menjana suatu yang positif..yang dah berlalu biarlah berlalu..bukan tak mau pandang belakang tapi sakit leher dibuatnya..saya harus fokus ada jalan yang penuh liku, onak dan duri dihadapan takut jika saya asyik menoleh nnt tersadung pulak kaki..so jangan pandang belakang..

2 comments:

Umie said...

yEsZ! bEhtuL banGat kak! movE on!

Anonymous said...

yeah..yeah.nak kena pakai gear 5 trus..pecut jangan tak pecut..