NuffNANG

Friday, July 17, 2009

Semua dah sedia..

material dah ada. Tinggal nak garap bagaimana sahaja permulaannya masih berkecamok dalam benak saya.Kopak jugak duit bila terpaksa membeli semua material...mahal..sangat mahal mahu tak mahu memikirkan semangat tengah berkobar-kobar ni saya serahkan juga not seratus tu kepada jurujual tu. Baki yang dipulangkan balik hanyalah RM25. Hampir 3/4 dari not seratus itu dimasukkkan ke laci. Kalau saya beli w.terc****r jer mana boleh hasilkan sesuatu, terpaksa juga beli material yang related dengan projek saya tu. Tangan dah mengigil ni. Tak sabar rasanya nak meliuk lintukkan jari jemari yang halus ni didada lakaran. Masih mampu kah saya?? Amat lama saya tinggalkan, langsung tak praktikkan. Jari-jari halus hanya bekerja didapur dan menekan keyboard saja. Rugikan!!..bayangkan banyak lagi benda-benda yang boleh saya suruh jari ini lakukan. Setakat mengorek hidung apa klasss!!!.

Cik Sally: semangat gila ni.. rasa nak berdesup balik terus masuk bilik kerjakan itu kertas..

No comments: