NuffNANG

Wednesday, July 29, 2009

Saya bukannya malas

Cuma masa tak berapa nak mengizinkan saya untuk update blog. Biasalah kalau dah akhir-akhir bulan begini pasti banyak kerja yang nak disiapkan. Bukan kerja opis jer kerja rumah pun masih ada yang tertangguh. Ingat semalam nak spend mendobi kain baju yang diguna pakai waktu attend kem fasiliator kat Mempaga hari tu tapi belum pun sempat mengutip longokkan kain Si Sara dah telefon nak balik..aduss!!! satu hal lagi nak pergi ambik dia kat rumah my parent di Sg. Besi. Terus tak jadi bukak kedai dobi. Lepas solat Isyak bergegas pulak terbang memandu ke Sg. Besi. Hampir 1 jam baru sampai…geram jugak dengan dia dah la hari tu beria-ia nak kesana, tinggal sehari dah mengamuk nak balik..walaupun hakikatnya saya rindu banget dengan dia tapi nak jugak sesekali berjauhan,senang jika ditakdir saya terpaksa outstation ker apa ker tak la dia rasa janggal berjauhan dengan saya.


 

Ini la muka orang yang rindu sangat kat saya tu

2 comments:

Rohaiza said...

comelnye...anak sapa nih...happy bersday my dear..LOVE U...muahh

Sally said...

anak sedara awak ler..kih kih..thanks for tolong celebrate kat dia hari tu.